Friday, February 27, 2009

Kehidupan

Sudah lama aku tak coretkan kesemua didalam blog ni.bukan aku sudah bosan dengan blog ni..tapi KEHILANGAN yg buat aku jadi seorang yg menyendiri..KEHILANGAN memang perit,bukan aku tak penah post story pasal ni..tapi yang ni betul2 menduga kehidupan aku,Sampai aku down gila2..tapi aku cuba kuatkan semangat tapi aku tak mampu..mana tak nya adik aku yang kecik selalu tanya soalan yg buat aku rasa cam sedih.."abg,akak tak nak jumpa baby lagi ke?" "abg jom pegi umah kakaK" "abg baby demam,nk jumpa kakaK"..soalan ni yg buat aku jadi sampai aku tak mampu segala peRtanyaan adik aku yang petah bercakap..kadang kala aku duduk sendirian fikirkan kesemua ni..tapi aku dah tak mampu..sebab itu aku ambil langkah drastik dengan mendiamkan diri..tapi tu semua tak menjadi..hanya kawan2 saja yg dapat membantu.. P/s: kalu u baca blog nie,plz kesiankan aisyah..my family really love u so much.. Take care.. To my lovely frenz sorry for what i'm done.. Daaaa..

1 comment:

  1. Salam,
    ...hhhmmm, dah agak dah...patut la lamer menghilang.
    x tau cam maner nak kata lah. tapi
    "Kehidupan adalah anugerah yg paling berharga & Kematian (but 4 U is Perpisahan) adalah ujian yg paling bermakna"...

    :::i-live-with-that:::
    -GC-

    ReplyDelete